My Heart Is a Blue
Blue Heart
The Blue Clock
/>

Tuesday 8 January 2013

KEMAS STATION KERJA..... PENAT & PUAS...?

SEHARIAN MENGEMAS STATION KERJA

Semalam seharian saya mengemas station kerja saya.... jarang skali mengemas setahun sekali.... Hehehehhe....

Dalam kesibukkan mengemas masih ada masa lagi breakfast bersama kawan-kawan dan membantu pengguna ICT sekalian di tempat saya bekerja ini....  Masalah biasa install antivirus, install printer driver, pc/notebook slow dan lain-lain lagi....

Hari ini sambung lagi mengemas.... ada lagi yang tak selesai.... Harap settle semua hari ni juga.... boleh saya buat kerja lain pula... Tahun baru ni kena buat kerja dengan lebih efektif, efisien dan sitematik.... Huhuhuhuhu.... semangat ni..... 

Chaiyok.......... Chaiyok...............
Chaiyok.......... Chaiyok...............
Chaiyok.......... Chaiyok...............

Alhamdulillah Syukur.....
Selesai juga saya mengemas station kerja saya.... ambil masa dalam 2 hari ni.....  Bila tempat kerja bersih baru la selesa nak bekerja.... Yahhhhooooooo.... cari kije lain plak lepas ni.... pasang pc di PSS dan ganti LCD Projektor rosak di Lab.... Bye.... bye.... lain kali sambung cerita lain....


No comments:

Post a Comment